lördag 27 februari 2010

Regndassigt Göteborg..

Befinner mig inte i händelsernas centrum just nu - är i ett dassigt Göteborg. Jag har fått mig informerat att dagens tävling har varit en mycket trevlig tillställning. Jag önskar att jag hade haft möjligheten att vara med, men nu är det så att jag skall bli klokare och befinner mig här på en mycket bra kurs!

Under natten har jag funderat på om allt löst sig med kabelstrulet och det verkar som att Martin gjorde underverk med den tilltrasslade kabeln....

Våra åkar verkar också ha skött sig under dagen - fina placeringar och inför morgondagen så är jag säker på att de upprepar sina fina prestationer! Jag håller tummarna här och hoppas själv att jag kan genomföra min examination utan större härdsmälta i hjärnan - i morgon sker det! Nu skall det pluggas och övas så att inte herr Ketola har något att anmärka på - perfekt skall allt vara;)

Kör hårt där hemma - ni är alla superduktiga. Åkare som förälder!

Ha det gött!
Lisa

Inga kommentarer: