tisdag 25 september 2007

Min första blogg!

Hallå där!
Klockan är strax efter 17.00 och jag planerar årets första barmarksträning för Skule alpina. Jag funderar på om det överhuvudtaget kommer några barn men genast kan jag slå bort den tanken. Varför skall det inte komma någon, vi har världens bästa barmarksträning! Jag hoppas att det kommer många nya barn till hopp och lekgruppen - det är den viktigaste grupp vi har i vår klubb. Clas kommer att vara ansvarig för denna viktiga grupp under hela säsongen - här pratar vi om ett hedersuppdrag. Att skola in de yngsta barnen i träningsverksamhet är en svår uppgift, vi vill att alla skall tycka att vår träning är kul och utmanande så att de fortsätter att träna hela sitt liv. Clas kommer att axla denna roll med bravur, det vet jag för han har ett enormt ledarskap i sin personlighet. Nu tickar klockan iväg och jag återkommer efter träningen med kommentarer. Vi ses!! Lisa

Inga kommentarer: