onsdag 1 april 2009

Tack för denna säsong!

Vilken avslutningskväll vi har haft - det kan inte bli bättre! Solen sken och backen var perfekt - till och med tränarna var på gott humör!

Ja, vips så var det över för denna säsong och vilken säsong vi har haft - bara perfekta förhållanden hela tiden. En enda inställd träning och sedan har vi bränt på som aldrig förr! Killarna - eller gubbarna - i liften har gjort ett fantastiskt jobb i år, ett stort tack till Ulf, Göran och co.

Att träna på kvällen och solen lyser som om det vore mitt på dagen har jag aldrig tidigare i mitt liv fått uppleva - en underbar träningskväll. Hädan efter vill vi tränare ha likadana förhållande som vi haft ikväll när vi tränar. Nu är det slut på kalla, mörka och sega kvällar.

Jag kommer att analysera året som gått lite senare men en sak är säker - alla barn har utvecklats enormt under året. Vilket litet gäng vi har, nu hoppas vi att det är flera barn som kommer med nästa år, alla behövs!

Kolla in bilderna från kvällarnas kväll!





Jag har också nu fått bilden från prisutdelningen från fredagens slalom, Lova och Ester på pallen!


Åk skidor under påsken och glöm inte att käka upp allt godis ur påskäggen!

Lisa

Inga kommentarer: