fredag 31 juli 2009

Rødøyløva..

Håå,jag har nu tagit mig upp och ner från toppen av Rødøyløva! Toppen ær på 440 møh och berget ligger ute på en ø! Jag kan medddela att stigen upp har inte samma standard som Høgakusten leden, nej stenig och full av ris. Jag har nu insett att denna typ utav strapats ær perfekt før vår klubb - bra træning før både knopp och kropp! Mina ben var lætt skakiga nær vi kom ner men då insåg jag att min lilla tur inte var mycket att hurra før jæmnført med Perras tur. Perra har nu varit upp på Kebnekaisestopp och kollat inlæget - vad man nu skall se dær ;)) Han skall alltid vara værst!

Norges skærgård liknar inte något annan skærgård, den ær helt enorm! Jag ær i land igen och inser att idag att det ær tur - det blåser på rætt bra hær idag! Vi kan inte ens ta upp båten - det blir enkøretur idag! Bra, før jag skall vila mig i form!

Perra kommer inom snar framtid att ge oss en utførlig rapport från sin strapats, jag ser fram emot den!

Ha det gøtt!

Lisa

Inga kommentarer: