onsdag 25 mars 2009

Bra jobbat Johan!

Ja du Johan, du har helt rätt! Jag är jätte stolt över dig redan vid första raden. Underbart att få ett livstecken från dig, ett tag trodde jag att du gift dig med en "Lappjänta" och flyttat ut på fjället. Nej du min vän, vi vill läsa mera om livet på Skidhemmet. Är det aldrig något drama där som det är i alla andra klubbar? Ge oss något saftigt skvaller som heter duga!

Gårdagens träning var en härlig fighting kväll. Alla slet - förutom Isak som sjöng sig fram - som djur för att få fast skidorna. Det var stenhårt i banan och dessutom hade tränaren inte satt en "snäll" bana, hur det kan bli ibland!

Nu är det dags för SL och tidtagning, jag har en lättare bristning i höger lår så jag åker ej på tid idag;)) Lucas får bli den som visar vart linjen skall ligga!

Ha det gött!
Lisa

Inga kommentarer: