lördag 14 mars 2009

Latbergstrofén..

Grattis Lucas till en härlig första plats och grattis till Lova som åkte in på en fin åttonde plats. De var endast två åkare från klubben denna helg då delar av skaran är i Solberg för att finslipa formen och Ester kurerar sig inför nästa skolvecka. Dessa två åkare gjorde mycket bra ifrån sig och jag hoppas det blir en häftig parallell imorgon! Då har Lova världens chans till att knäppa de andra tjejerna på fingrarna - hon är en värsting i parallell!



Hoppas alla kan vara med på lördagens klubbmästerskap, gammal som ung! Jag undrar just vad Ullis och Åsa har på gång när de ligger i Solberg på ett mystiskt träningsläger inför årets händelse - KM! Kan det vara så att de tjuvtränar och jag ligger platt på soffan hemma? Ja, då är det nog dags för mig att masa mig ur soffan!

Kör hårt imorgon Lova och Lucas!

Lisa

Inga kommentarer: