måndag 2 mars 2009

Grattis!

Jag måste gratta hela arrangørsstaben till en mycket lyckad tævling, GRATTIS! Vi har fått rapporter från många olika håll om en væl genomførd tævling och att Skulebacken borde køra fler tævlingar! Alla verkar ha gjort sitt bæsta och det høll hela vægen.

Perra som har dragit det tyngsta lasset skall suga åt sig av allt berøm, det ær han værd!

Men nu ær vi åter till vardagen och då får vi inte skryta upp honom før mycket - han kan bli støddig!

Dagen till æra så har vi strålande sol och underbara backar att åka i. Det ær næstan bara vi som befinner oss i området idag så ingen trængsel eller væntan på mat- kan det bli bættre? Ester verkar trivas då hon aldrig vill ifrån backen, sjælv gillar jag att ligga i de hærliga solstolarna som finns lite hær och var!

Nu bær det snart av till Hassela før tævlingar och jag hoppas på fint væder och att det finns folie æven i den byn;))

Lucas, Lova och Johan gjorde sitt bæsta igår før att visa att Skule ær en klubb att rækna med - trænarna ær stolta!

Nu måste jag ut igen, Ester och Tony står hær utanfør och viftar med stavar och skidor, det verkar var a mig de kallar på!

Hej å hå!
Lisa

Inga kommentarer: