tisdag 1 december 2009

Objektiv analys...

Nu har jag varit på kurs i Funäsdalen och lärt mig att göra en objektiv analys! Att analysera utan värderingar är lättare sagt än gjort! Ofta vill vi tränare snabbt hitta ett problem och sedan till metod - hitta rätt övning för ett problem. Nu har jag blivit i tutad att vara objektiv! Annars så var det mycket annat smått och gott som kom oss kursdeltagare till känna!

Nu är det inte länge kvar tills vi åker till snön i Hemavan för massor av skidåkning! Det kommer att bli jätteroligt - hoppas att det blir lagom kallt! Jag tror att vi alla längtar efter det väl smakande julbordet på Laisaliden - jag gör det iallafall!

Kvällens träning kommer att skötas utav barnen själva - jag tar paus från verksamheten ikväll! Perra och Tony sätter nog igång barnen utan problem!

Nu är det inte länge kvar tills jul - snön kommer inom kort!
Lisa

Inga kommentarer: