fredag 7 december 2007

På skidor igen..

Hej!

Vilket skit väder det var igår när jag och Ester körde upp till Hemavan. Det var regn och 2 dm modd på vägen. Efter vi hade passerat Vilhelmina började det att vräka ner snö. Jag visste inte om jag körde framåt eller bakåt, det var hysteriskt. Vackert var det i alla fall, massor av snö i träden. Jag och Ester har åkt lite skidor i Tärnaby idag men det är lite för löst i backen för att vi skall tycka att det är perfekt. Nu skall lunchen intas och en välbehövlig vila för mej. Jag har lyckats med att sträcka mej i ena sidan av magmuskelaturen, ja om vi nu kan kalla dem muskler. Ont för det i varje rörelse men skam den som ger sej.

Hoppas att träningen igår var bra, det verkar som om vi inte kommer att kunna träna 2 gånger i veckan framöver, men det är inte förbjudet att träna hemma!

Ha det bra så ses vi på tisdag!

Lisa

Inga kommentarer: