söndag 16 december 2007

Ryggläge i soffan..

Jag ligger i soffan och kollar på super-G tävlingen och konstaterar att det se urläckert ut i St Moritz. Vilka backar de har, lite skillnad mot för vår lilla barnbacke. I morgonkväll kör vi träning på skidor igen. Vi får hoppas att de har pistat och fräst till backen åt oss.

Bloggkursen igår kväll var en utmaning, jag tog ut mej fullständigt. Webbmastern höll ett högt tempo som jag gjorde allt för att hänga med i, men jag var tvungen att ge mej efter ett antal timmar. Jag hoppas att jag får möjlighet att delta i en kurs till vid senare tillfälle, jag lovar att jag skall skärpa mej!

På torsdag kanske vi kommer att åka med våra barn till Bjästa för att träna med dem. Perra återkommer med mera info om detta så snart som möjligt.

Nu är det dags för Anja att åka, kör hårt!

Lisa

Inga kommentarer: