torsdag 15 november 2007

Snart är det dags...

Hello!

Nu är den cirka en timma innan eld dopet går utav stapeln. Jag själv hade ett litet eld dop idag, nytt core-pass som var katastrof. Phhuu, vad knasigt det kan bli i bland, jag får analysera detta och gå vidare. Jag har redan i tankarna ändrat hela passet, men jag har nog lugnat ner mej i morgon när jag vaknar. Inför kvällens träning har Per-Inge klurat ut de mest avancerade övningar, som någon har skådat. Han har gjort slut på allt papper som fanns i Ullånger när han skrev ut alla dessa super-övningar. Jag hoppas att det blir en rolig värsting träning och, att alla kommer att åka hem nöjda och trötta.

Jag och Caroline var i Sollefteå i går på det beryktade AK-mötet, där surrades det om allt möjligt och, endast 4 minuter om punkter och FIS-poäng. Vi hann bara börja att bli lite less så var diskussionen över, ingen var gladare än vi! Där i backen dundrade snökanonerna för fullt och de hoppas att kunna öppna inom kort. Jag hade fått order från Per-Inge, att kolla käpp-djupet men tid fanns ej till detta. Alla klubbar är sugna på att tävla i Skule igen och, jag hoppas att det kommer att fungerar med snökanonerna i år.

Nu gäller det att välja rätt kläder inför träningen, de skall vara lätta och välventilerade! Jag har laddat med kolhydrater hela dagen för att orka denna träning, vatten i massor och naturligtvis en massa vatten. Allt enligt Gundes rekommendationer!

Lisa

Inga kommentarer: