fredag 15 februari 2008

Inställd tävling.

Åhh vilken besvikelse, ingen tävling i Junsele. Tråkigt att det var för få anmälda men alla kanske inte vill tävla varje helg. Jag som har en D-åkare här hemma som inte vill annat än att åka på tävlingar ser på detta lite annorlunda. Det är bara att vända det tråkiga till något roligt och imorgon bär det av till Solberg för friåkning. Vi är några fanatiker som åker iväg och för mig blir det premiär i Solbergs backen. Med över en meter snö så tror jag att denna backe kommer att bjuda på fina åk, hoppas solen visar sig också!

På söndag blir det en liten tävling i Bjästa, då får Ester i alla fall dra på sig sin älskade fartdress. Jag själv kommer förmodligen bara att slöa, det är väl ändock söndag;)

Ser fram emot en härlig lördagskväll med melodifestival och massor utav popcorn. Jag hoppas på ett bra startfält, det ser inte så illa ut på papperet i alla fall.


Att få livstecken från Johan är alltid lika roligt. Jag har försökt att nå honom via telefon, men alltid är det något annat viktigt som gör att jag inte har fått surra med honom på länge. Läser du detta Johan så slå en signal, jag ringer upp som vanligt;)

Hej hopp!

Lisa

Inga kommentarer: