onsdag 26 mars 2008

Mosebacke mästerskapen.

Jag sitter här i stugan och är full gång med planeringen inför det stora mästerskapet. I morgon klockan 15.00 startar detta spektakel, 4 stycken familjer gör upp om titeln som vinnare av Mosebacke trofén. Tävlingsledaren Tony och banchefen Tobbe sliter som hundar för att tävlingarna skall flyta så smärtfritt som möjligt. Priser och förtäring till alla deltagare, kan det bli bättre! Vätske depåerna är väl inplanerade för barn som vuxna, ingen kommer att sakna något.

Vädret har varit kalas, om än lite svalt på morgonsidan med temperaturer ner mot -30 men på eftermiddagen är det rena blian. Solen steker och alla är glada!

Jag återkommer med resultatlistan i morgon. Jag kan i
och för sig redan nu tala om hur det kommer att gå men jag håller er på halster.

Nu måste jag kasta mig i sängen så att jag är väl förberedd inför morgondagens drabbning!

Lisa

Inga kommentarer: