söndag 27 april 2008

Nu vet jag allt...

Johan har åkt hem igen och nu har jag all information som är värt att ha. Han kilar stadigt och killarna äter alltid Taco´s på helgerna! Det var väl smaskigt så säg? Tyvärr så var skotern roligare än att berätta alla fakta om hans liv till mig, hur kan det komma sig?

Jag har glömt att berätta om när vi ser en hel familj komma åkandes i Skule dressar uppe vid Kungsliften i helgen som var. Var har de snott dessa kläder - var vår första tanke, för vi kände inte igen familjen Sundqvist vid första anblicken. Där susade Sofia ner för backen med fina skärande svängar som om hon inte gjort annat i vinter. Hennes mor och far kan jag inte nämna så mycket om - de stod mest stilla och solade sig, tror jag. Lillebror Johan påstås ha befunnit sig i pisten men jag blev aldrig varse honom, han har nog blivit för snabb för mig! Hur som helst så funkar våra dressar OK forfarande, vår lilla "logga" lyser upp jackorna!

Det verkar bli sommarvärme de närmsta dagarna, åtminstone i södern. Ester deppar över de missade fotbollsträningarna, men jag tröstar henne med att när hon väl är hemma, så kommer träningen att vara på gräs! Jag minns själv de fasands fulla träningarna på grus, skrubbade knän var ett konstant tillstånd. Nej fotboll skall spelas på gräsplan, så det så.

God natt!

Lisa

Inga kommentarer: