måndag 1 oktober 2007


Go´kväll!

Sitter här i Docksta och funderar på varför dimman alltid slår till i Oktober. Hmm det är mörkt hela dagarna och man ser knappt längre än vad näsan räcker. Det är nu som ljus tillverkningsindustrin börjar ta fart igen - alla tänder ljus där hemma. Jag är en obotlig ljusanvändare och jag känner flera med mej. Det är bara hur mysigt som helst att få gå runt i huset och tända igång alla lyktor och ljus. Gillar ni doftljus eller naturella? Jag är nog lite för ljus med doft, men ibland blir det lite väl stark doft, som vanligt så är lagom bäst.

Har precis kommit hem från Intersports skidkväll. Jag kan bara konstatera att det var mera aktivitet för längdåkarna än för alpinister - ni har inte missat något.Team sportia har en egen skidkväll senare i oktober, håll koll på hemsidan vilket datum som gäller!

Jag har nu äntligen fått hem bilderna från den sista älgjakten och jag måste bara få visa er "min" 15-taggare. Gurra Krantz som var med på jakten är fortfarande lite sur för att jag har slagit hans tidigare rekord. Han sköt en ståtlig 13-taggare för 2 år sedan men jag tycker faktiskt att det var dags att radera ut detta gamla rekord, förlåt Gurra.

Vi ses i morgonkväll på träningen, laddade och glada!
Sov gott!

Inga kommentarer: