måndag 22 oktober 2007

Nu är det över!


Go´kväll!

Det tog ett antal dagar innan träningsvärken släppte, men i lördags var benen brukbara. Jag har haft det rätt jobbigt i skogen må jag säga - jag har helst inte velat gå brant uppåt eller brant nedåt. Tony såg undrande på mej i helgen då jag bad honom smyga på ett ståndskall - det har aldrig hänt förut.

Rapporter angående torsdagsträningen har nått mej - jag får all info om träningen oavsett vart jag befinner mej. Jag frågade Ester vad Perra hade kört för träning och hon svarade - att det var kul men hon mindes ej vad de hade gjort. Ett gott betyg tycker jag!

Det blir allt mörkare och mörkare, jag undrar hur vi kommer att kunna se fotbollen i morgonkväll på träningen. Jag kanske rent utav skall designa en självlysande fotboll. Jag uppmanar alla till att komma ihåg reflexväst - den kommer att behövas.

Jaktlyckan har varit god - denna gång för Tony. Det var tur att det var han som fällde 18-taggaren - jag tänker på hans manlighets känsla, ha ha!
Norrmännen som var med på denna jakt var verkligen norrmän. Det var 2 personer som missade en hel rågång (upphuggen gata i skogen på 10m) och vandrade in på grannens mark utan att upptäcka det. På grannens mark var det skog och då tycker jag att man borde reagera att något inte står rätt till. Nej så - de traskade bara vidare tills att de hamnade i ett ännu risigar skogsområde. Där började de att fundera på vad jag hade givit dem för instruktioner angående vägen till passet. Alltså en öppen gata i skogen tills de skulle möta på en massa plastband, där skulle de ta till höger. Norrbaggarna tog aldrig höger utan vänster och rakt in i sodom och gomorra. Det verkar inte vara ett logiskt alternativ, men för dem var det självklart att de hade rätt men ändå inte!

Nu laddar jag för morgondagens träning, jag har ej bestämt vad som kommer att ske, men vi kommer nog att bli svettiga!

Sov gott!
Lisa

Inga kommentarer: