tisdag 30 oktober 2007

Phhuu...

Hej!

Jag är fortfarande helt out of order, jag flåsar som en flodhäst när jag tar mej sakta upp i trappen. Febran verkar ha bitit sej fast i kroppen - kanske borde jag ha chansat på Solbäretoddy´n ändå. Jag har just varit i kontakt med Perra och han tar träningen i kväll, jag nöter ut honom först hade jag tänkt. Han kör alla träningar just för tillfället, plus att han är ansvarig för renoveringen. Jag är oerhört tacksam att Perra kan ställa upp som han gör nu i höst. Dels så är jag borta varje torsdag och sedan går jag och drar på mej en förkylning av värsta sorten. Perra och Clas får väl ta ledigt från träningen lite längre fram, så att de inte bränner allt krut de har innan snösäsongen. Clas han nöter på med de minsta och det verkar vara ett jästans stå hej på deras träningar. Barnen tycker att Clas är hel cool - ingen har sagt så om mej! Konstigt att de inte inser att jag är en cool 37-årig tant som de har förmånen att träna för. Detta måste jag ta upp med ungdomarna - det kan väl inte vara så att jag lider av dålig självinsikt?

Träna klokt i kväll och jag hoppas vi ses nästa tisdag. Jag kollar just nu om vi kan spela innebandy borta på Bygget hela nästa tisdagsträning. Vi meddelar via hemsidan, så det är upp till er själva att hålla er informerade, som vanligt.

Snörvel Lisa

Inga kommentarer: