torsdag 18 oktober 2007

På väg mot snöstorm.


Tjen mors!

Jag har just fått rapporter om att det är snöstorm i Tärnaby. Jag hoppas att det bara är storm i fjällkedjan och inte ända ner mot Storuman. Det kanske blir en tidig start på säsongen i år - det vore på tiden faktiskt. Förra säsongen som startade i slutet av januari och sedan blev det tvärstopp inom några veckor. Jag hoppas att vi kommer att få igån vår backe riktigt tidigt i år - det har en tendens att bli väldigt stressat på träningarna då vi kommer igång sent.

Sitter fortfarande med den finska supporten och alla svar börjar med: Jo just så om problemer kvarstår.... Detta bör läsas med en svensk/finsk accent.

Nu drar jag i väg till Ö-vik för ett Core-pass, jag är hur laddad som helst, hmmm. Jag kan knappt ta mej ner för trappan och än mindre sätta mej ner på en stol. Alla rörelser är ryckiga och klumpiga - jag kommer nog att likna en halt valross på boll idag. Det bjuder jag på - jag hade roligt på träningen som gav mej denna positiva smärta!

Sköt er snyggt på Perras träning i kväll!

Lisa

Inga kommentarer: