onsdag 9 januari 2008

Elden..

God kväll!

Svaret på gårdagens gåta är elden, enkelt eller hur?

Jag har just kommit hem från slalomträningen, och jag är bara så imponerad utav våra få men tappra åkare. Per-Inge var Skules tränar bidrag ikväll och det fixade han med bravur. Lova har gort sitt livs åk ikväll, nu är hon verkligen på gång med att åka på skär. Julia brände på som tusan i banan och hennes skidor går bättre och bättre för varje åk. Lucas var stabil i sin åkning och jag ser fram emot att se honom åka på ett par vassa skidor! Ester kände jag knappt igen, hon susade igenom banan som en raket och käpparna åkte i backen som om de var gjorda av gummi. Caisa var med och körde med sina friåkningsskidor och hon var på hugget tills orken tröt. Caisa brände på åk efter åk, och nu börjar free ride stilen att sitta där.

Jag är så himla tacksam över att vi får träna med Bjästa alpina. Utan vårt samarbete så hade vi inte haft en chans till träning och träning är just vad våra åkare länktar efter. Hoppas att det är flera barn som kan vara med på träningen i morgon, endera i backen eller på innebandyn.

Dagens gåta: När har haren det som fetast?


God natt!

Lisa

Inga kommentarer: