lördag 26 januari 2008

Grattis Lucas!

Dagens tävling gick hur bra som helst. Lucas toppade med en första plats och som han vann. Han körde på säkerhet i 2:a åket men vann med stor marginal. Lova kammade hem den 2:a pokalen med en fin 5:e plats, nu har vi bara en pokal till att bärga hem. Ester körde ur i första åket, men Julia stod emot rädslan och körde sin första tävling med bravur. Diana kom på en bra placering med tanke på hur lite skidor hon kunnat åkt i år.

Jag som har gissat på tre pokaler under helgen kanske får rätt om alla våra åkare står på benen imorgon. Jag vet att både Lova och Ester kör för pokal, och Lucas tar förmodligen sin andra första placering imorgon. Jag hoppas att jag själv är mera på banan imorgon då jag idag hade en lite lägre dag. Tur att barnen är självgående numera och att Perra styrde upp verksamheten. När vi har alla föräldrar på plats så fungerar allt smärtfritt!

Svaret på gårdagens gåta är snoret!

Jag hoppar över dagens gåta då jag inser att er tankeförmåga kan ha försämrats på grund utav visst dryckens intag. Det är ju ändå lördag!

Hoppas på en härlig tävlingssöndag!

Lisa

1 kommentar:

Sannan sa...

Hoppas det gick finfint för alla idag :)

/Sanna