fredag 4 januari 2008

God fortsättning!

God fortsättning på er alla. Hoppas det nya året startat på bästa sätt och att alla nyårs löften håller fortfarande. Jag sitter här i Hemavan men feber och ont i halsen. Det tar aldrig slut med sjukdom i vår familj. Ester är på hugget igen så nu är det bara Tony som inte har drabbats av denna förkylning.

Träningslägret är över och jag har massor av analyser med mej från dessa dagar. Jag återkommer till dessa om några dagar, allt måste bara få falla på plats. Jag har fått rapporter från P-I att det är snö på gång hemma, vi behöver en hel del innan vi kommer igång hemma i Skule.

I dag blåser det rätt hårt här i Hemavan och snöar en del, kallt som tusan. Det är inte många åkare i farten idag. De flesta verkar vara lite mätt på skidåkning och det är väl inte så konstigt, med tanke på hur många dagar de flesta har åkt under jullovet. Jag kommer att ha inomhustjänst idag och sköta om min förkylning på bästa sätt. På måndag måste jag vara pigg för då drar träningen igång igen. Jag ser fram emot att få se våra egna åkare igen, det var alldeles för länge sedan sist.

Vi hörs!

Lisa

Inga kommentarer: