torsdag 10 januari 2008

Uhhhaaaäää!


Hello!

Dag 10 med febran, nu är jag superless på detta tillstånd. Jag undrar om jag skall ringa min vän Per-Erik i Norge och fråga om en Solberry-toddy. Kan det vara lösningen på denna segslitna feber? Tony - min husdoktor - har ställt olika diagnoser vartefter känslan i kroppen har förändrats. Först så hade jag bältros, sedan var det sorkpest och nu har doktorn konstaterat att det är körtelfeber. Hmm, jag undrar vart han får allt ifrån?

Eftermiddags träningen med Bjästa är en hit för de yngre. Jag kan bara konstatera att Ester är död på morgonen efter att vi har tränat till klockan 20.15. Det är lite väl sent för de minsta men samtidigt så kan inte alla åka på så tidig träning som det är i dag. Det går alltid att samåka så hör av er till mej eller Per-Inge om behovet finns.

Nu tar jag det lugnt idag och det blir tyvärr ingen Core, skiiiit.

Svaret på gårdagens gåta kommer senare, jag har inte lyckats lista ut det ännu!

Lisa

Inga kommentarer: